Monday, May 5, 2008

suara hati...


Hari-hari ada saja orang memperkatakan tentang bloggers... blog tu blog ni.. Sesiapa pun boleh menulis.. tiada sempadan tiada halangan untuk menyuarakan suara hati masing-masing... kata blog... tak kisahlah apa yang hendak diperkatakan... asalkan dapat disuarakan... bak kata orang, janji puas.



Disebabkan blog ini macam sudah 'panas', maka saya pun terpanggil untuk mencipta blog sendiri.. manalah tahu, boleh mengasah bakat menulis dan menaip... (ada bakat ke?) dulu pernah bercita-cita nak jadi penulis konon.. tapi macam tak menjadi... ala-ala menulis novel... suka baca novel tapi sudah lama tak baca... mungkin tidak berkesempatan nak membaca.. dulu-dulu semasa sekolah rendah, jadi penunggu tetap perpustakaan... sampaikan cikgu tawarkan jawatan pengawas sanggup tolak tu..gara-gara suka sangat dengan buku... :)

Apa yang pasti, suara hati memang ada macam-macam cara untuk diluahkan... Ada yang menjerit, menulis, menconteng.. Agaknya semakin ramai lah budak-budak sekolah akan cipta blog sendiri memandangkan mereka tidak lagi berminat untuk menconteng di dinding-dinding sekolah, mahupun di dalam bas awam... Janji dapat diluahkan suara hati...

2 comments:

Ixora said...

WELCOME BLOGGERS.....give me ur email....nanti aku invite ko masuk blog aku : deixora.blogspot.com

Selamat ber-BLOG....yeaahaaaa...!!!

Rgds,
Nana.

afayufu said...

slm.. ixora, dah bagi, tp tk de pe pun.. no respon gak...