Wednesday, December 9, 2009

Magazine sendiri?

Hi, Blog!

Kali ini gatal je nk create entry ni... gatal ke? time lunch ni tk de keje kan... layan borak... ini teman seangkatan merangkap teman sepejabat.. saya punye pa.. pa kepada pa..(pening ke?)

Dalam bilik ni kami berdua je... control boss.. :) pic was taken awal tahun 2009 (time ni darah manis)hehehehe.... ni dah ujung tahun 2009... diam tk diam dah nak abis tahun 2009... boss pulak nk bertukar.. naik pangkat... so secara automatiknye, kami akan dapat boss baru... mmm... kita lihat siapa yang kena... tak pastile majalah ni akan diterbitkan ke tk.. lol...

Sekian sahaja untuk pembebelan singkat ini... next time, if broadband ada, bole le membebel panjang2.... 10 muka surat... boleh ke...:)

7 comments:

Cik Cookie said...

keja kat mindef ekkk??
tingat zaman muda CC

afayufu said...

yup.. baru lagi kat sini.. dulu kat ne tu...

ahmad said...

rajin tul buat tu...hehehe

Cik Cookie said...

Kat JLKN.
menara selborn jln tun razak

cik EPAL said...

tunggu majalah ni di pasaran :)

hisham said...

salam terjah...ade jual ke magazine ni.??

afayufu said...

Salam..
cik cookie..berjiran le kita...
cik ahmad.. tq..
cik epal n cik hisham.. sorry, majalah ni tk de dipasaran le...hehehhe...