Thursday, August 26, 2010

Duit Raya!

Tahniah kepada lebih 1.24 juta kakitangan awam dan 590,000 pesara Kerajaan yang mendapat durian runtuh sebelum 1 Syawal tahun ini.. :) senyum2! syukur! PM telah mengumumkan kerajaan akan membayar Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 sebelum 1 Syawal ini.
Dengan ini, pejawat awam boleh lah berhari raya dengan bijak ye... Semoga prestasi kalian dapat dipertingkatkan lagi di masa akan datang.... :) Bersama-samalah kita berbelanja dengan bijak.. jangan asyik serang je shoping complex yang ada ni..

10 comments:

arepitt said...

1st komen nih... he! he! he! ada org ckp sikit,ada org cakap bnyk.... apapun syukur

afayufu said...

yup.. apa-apa pun syukur... dpt gak akhirnye...

kodok hijau the ghost writer said...

okleh tuu

afayufu said...

:)

aiDieNa said...

Alhamdulillah.. walaupon sikit.. ringanlar jugak beban kewangan..

ejum said...

wah seronok dapat duit raya gini :)

Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

Aidi-Safuan said...

huhuhu... belanja la! :P

afayufu said...

hehee.. ada rezeki leh belanja.. ni dah belanja baby ni.. :)baby nk duit raya drpd aidi!

Rizuan Ismail said...

blh la tu dari xde langsung..hihi..
p/s: harap bajet 2010 ade berita baik utk kakitangan awam. :P

afayufu said...

yup! harap2 ada berita baik utk kakitangan awam.. budget yg akan dibentangkan ni nanti.. sama2le kita dgr ye...