Thursday, August 5, 2010

Order Biskut Raya....


Salam, blog!
:) Promosi untuk jualan biskut raya hasil buatan tangan .... leh tahan le jualan setakat ni, tak berapa banyak sebab tahun ni saya kurang promosi.. :) nak tahu sebab ape? kena tungguuuuuuu.....

biskut ini tajuk dia biskut gajus.. sedap! saya suka.. RM36 untuk 100 biji... if nak half.. pun boleh jer...


Biskut ini diberi nama biskut telur rebus.. :) ini yang saya paling suka.. saya leh abiskan 50 biji dlm masa sehari.. hehehehe.. harga RM32 untuk 100 biji.. nak half pun dialu-alukan....



Dan yang ini, biskut nestum diberi nama... mestile sedap! :) harganya RM36 untuk 100 biji... nak half pun boleh.. boleh saja... o ye, ni bukan le rancangan jalan2 cari makan.. sekadar nak cari duit raya untuk mak saya je... :)
Sekian, berita kuih...

13 comments:

HaNTwO said...

nyum2 sedapnya.....leh nego x harganya? hehe

afayufu said...

nego? leh tp if you beli byk le.. :)

kodok hijau the ghost writer said...

kiih telor kodok tak aad ker? hahahaha jgn mare

kalau nak booking macam mana?

afayufu said...

tkdele si kodok.. if nk booking, leh.. masuk deposit dulu, pas tu kita bincang nk jumpa kat ne.. leh? nk pos2 ni payah..kang hancur lak posmen tu antar kuih tu..huhuhu

aiDieNa said...

Ayu buat sendiri ker??

afayufu said...

ayu tolong mak ayu buat..hehehe.. tp la ni ayu tk dpt nk tolong le.. tolong tgk je dr jauh ni..hehehee.. mak ayu buat cepat..ehhehe...

dunspeak♥ said...

tak sabarnye nak makan beskot rayaa =)

afayufu said...

sila2...

Prince Halilintar said...

sedap kuih tu..bole la tukar dengan buah2an saya..ehehe

Sudir Suichi said...

waahhh....dekat2 posa n raya ni kuih mmg kelihatan menarik~~hehehe

afayufu said...

bukan saja menarik.. malah sedap! :)

akhma_r said...

saya nak order...tapi saya ni kat JB

afayufu said...

mr. akhmar-r, ye ke.. naikle kl...