Thursday, August 19, 2010

Paper Cutting- Berita Harian, 19 Ogos 10 (page 34)

KAKITANGAN AWAM MOHON BONUS
KAMI Kakitangan awam mohon kerajaan mempertimbangkan bonus untuk raya tahun ini disebabkan keadaan ekonomi negara yang sudah pulih. Dengan pencapaian memberangsangkan, sewajarnya kakitangan awam diberi bonus.
Selain persiapan raya, kos pengangkutan juga perlu diambil kira. Jika peneroka FELDA mendapat sedikit imbuhan daripada kerajaan, sewajarnya kakitangan kerajaan turus diberi bonus.
HANG JEBAT,
Kelantan
nota kaki: Ini adalah keratan akhbar yang saya ingin kongsikan bersama... Berita Harian, 19 Ogos 2010 di muka surat 34. Sekian, berita ringkas.

18 comments:

MYVI said...

suka sgt post ni..semoga kakitangan awam seluruh m'sia akan mendapat bonus yang diharap2kan.amin

aiDieNa said...

Betul Hang Jebat tu.. mmg wajar diberi bonus.. dah lar thn lepas pon tarak bonus.. tahun nie?? Nilai Ringgit di tahap tertinggi..

mr.curly said...

ye kite sume nk BONUSSS.. dhla harte kiteorg ko kikis,pastu ko menangis lg..pegi menangis disane watpe menangis disiniii!!..(alamak,salah siaran ye)..sori

S..U..D..@..I..S said...

harap2 raya ni adalah habuan...jgn kosong saja kot...

afayufu said...

Myvi, aidiena, mr. curly dan sudais : harap2 dptle kan.. if tk, raya tk berapa meriah le.. bukan pe.. ayu suka kasi duit raya ni kat budak2.. :)

Aidi-Safuan said...

bonus tuh bonus gak.
prestasi lepas raya tingkat kan la erk. :)

afayufu said...

mestile....

RozSyah said...

harap-harap dpt...amin!

afayufu said...

yup.. harap2 dapatle.. amin.. bukan pe, nk kasi budak2 duit raya ni.. hehehe..

♥NurAin♥ said...

yer..setuju sangat2 ngan post nie...fahamilah kami..

afayufu said...

:)

deem said...

aku nak bonus gak!!!!

afayufu said...

saya pun... :)

hentakbelipat said...

itu saya pun sukaaa

afayufu said...

semua org suka.. :)

Aidi-Safuan said...

bler nak update nih? :(

afayufu said...

dah update le.. :)

AzrinBME said...

Bila gomen announce bonus RM500 saya rasa terasa hati sebab pekerja swasta tetapi saat akhir majikan announce 1/2 bulan gaji senyum sampai ke telinga