Thursday, April 4, 2013

Menawan Tabur East

Saya kesuntukan masa.. maka dipendekkan cerita, saya memanjat bersama kawan-kawan outdoor yang awesome pada 10 Feb 2013.... pagi.. dh tk ingat kul bape bertolak..hahhaha.. Pak Hassan join breakfast jer.. dia tak join mendaki.. ada hal katanye... mcm biasa lepak kt restoran deen dulu.. isi perut dulu le.. tk isi kang pengsan lak kan... tp pe² hal borak² dulu... lepak.. tunggu si arenim.. 1st time jumpa.. not bad..  nice girl.. naik motor sampai ke Thailand.. 'ko ada?' heheheehhehhe....

So memandangkan saya tk cukup masa ni, saya upload pix, korg enjoy yer.... Jalan ke puncak kat Bukit Tabur East okle.. tk berapa mencabar macam kt West.. Tabur West pada saya mencabar gile... leh tercabut nyawa jika tidak berhati-hati.. so kepada mereka yang teringin nak memanjat, sila berhati-hati yer... saya baru balik dari diving di Pulau Tinggi.. adui.. tu lagi satu story nk write dwon di blog ni.. help!!!

Tengah hari baru le bertolak turun sebab masing-masing dah kelaparan..lawak tul.... :) mmg terasa le lapar sangat..hahhahha :p

Sebenarnye tk byk sgt pun pix .. tp ni saya cilok daripada Azrul, Burn, Ijoy.. Arenim pun... terima kasih ye korang bagi ayu cilok pix...:) tu pun kalau dorg tgk blog ni..ehhehehhe


masa ni baru nak start mendaki.. trek ok.. tk dele licin sangat.. tp pastikan kasut sesuai ye.. :) 
pix ni ehsan Azrul.. maklumle org pakai iphone 4 erk.. ;) nice view... puncak Bukit Tabur East...

ni dah sampai puncak... indah kan... mmmm :)
ha.. part ni kena hati-hati ye... silap haribulan boleh terkebelakang....proses nk naik ok kot.. nk turun tu terasa mencabar lak..ahhahha



TQ Allah.... 
Sekian, terima kasih.. saya perlu balik.. tata tc salam semua....

0 comments: