Friday, April 12, 2013

Gile Climbing!

Sorry sangat² kepada mereka yang kata 'alaa lama tk update.. tk de yang menarik' eh ye ke..ahhahha.. okle.. tapi apa yang saya buat ni memang menarik.. interesting, interested! kepada sesiapa yang berani je yang boleh buat ni.. erk ye ke..?


Di pendekkan cerita.. saya dh gile climbing... erk.. boleh erk..? fun climb jer.. :) nk citer panjang, tk leh coz saya kesuntukan masa sekali lagi.. ahhahahha.. enjoyle pix ni ye.. semua aktiviti ni under Persatuan Mendaki Kuala Lumpur... sponsor by Mysihat.. :)

ehheehe.. saya memanjat.. masa dh separuh tu, saya hampir give up.. sebab tak tahu nk pegang mana, nk pijak mana..huhuhu.. tapi mereka yang dibawah tu jerit... ha situ, kaki kanan tu, ha situ.. kanan-kanan! mcm-mcm le dorg jerit.. saya tk tahu nk ikut arahan sapa..ahhahha.. akhirnye smpi gak ke puncak tali tu...hehehe tqvm... tapi sempat le gak saya dengar suara qayyum: 'bu, pat arrr .. pat ar bu!' pat arrr!' tapi qayyum tahu ke ape yang saya buat erk?


inile anak bujang yang menjerit di bawah.. 'bu pat arrrr!' mmmm bertuah punye anak..hehehe.. semasa memanjat.. memerlukan kekuatan tangan yang jitu ok..ahhhahaha

inile mereka yang gigih bailey.... heheheh.. semua dh dpt kad gitu.. lulus!

ini kawan baru saya gak... gigih si fifie ni memanjat.. turun je peluh jantan semua kuar..ehhehe

masa tu dah pukul 3 lebih kot.. tetiba je hujan lebat... so kami semua berteduh... :) tapi disebabkan malas nak tunggu hujan berhenti, saya lari je ke kereta.. yeay.. balik.. tapi sebelum itu, makan dulu... der...

Oh ye.. pix ni semua ehsan si firdaus.. coz dia je yang bawa camera mahal tu..ahhahhah.. tq firdaus.. 

4 comments:

Unknown said...

pembetulan... program ni bukan under MySihat ler.. tp Persatuan mendaki Kuala Lumpur.. MySihat is our sponser jer.. hihihi

afayufu said...

hehehhe.. sorry.. ayu repair ni.. hhahhaha

mrpolie said...

Ahaks... Gua Damai kan.... hehehehe best2... Sama lah hobi kita.... Bleh berkongsi pengalaman ni

afayufu said...

yup.. gua damai.. mana lagi leh happening...ehhehe